hediye

Sevgililer Günü Hediye Seçenekleri

2/06/2012

  Sevgililer gününe çok az kaldı ama ben hala sevgilime ne almalıyım karar veremedim diyorsanız işte size hediye önerilerim.

  •   Hediyenizin özel ve anlamlı olmasını istiyorsanız ' Ask dolu kavanoz' alabılırsınız. 365  güne özgü aşk dolu mesajlar içeren özel bir kavanoz.(Buldumbuldum sitesinden temin edebilirsiniz)
  • Sevgilinize orijinal, ilginç ve sıradışı bir hediye vermek istiyorsanız' Kişiye özel hediye' tam size göre olacaktır. Ben resim veya isim ekletebileceğim kol düğmelerine bayıldım eminimki sizde çok beğeniceksiniz.(Hediyedenizi sitesinden ulaşabilirsiniz)
  • 'Kişiye özel fotoğraflı aşk kitabı' romantik kişiliğe sahip,yazı veya şiir yazıyorsanız tam size göre bir hediye olacaktır.(hediyeyarat sitesinden ulaşabilirsiniz)
  • En çok sevdiği parçaları bi arada bulabileceği bir CD ile onun sizi her dinlediğinde hatırlamasını sağlayabilirsiniz.
  • Günlük hayatta ihtiyaç duyabileceği şeyleri alabilirsiniz. Mesela tıraş takımı, saat, cep telefonu, kemer, çakmak...
  • En sevdiği içkiden bir şişe ve bu içkiyi içebileceğiniz romantik bir ortam ayarlayabilirsiniz.
  • Arabasına düşkün bir sevgiliniz varsa arabası için hediye alabilirsiniz.
    Bazı hediye önerilerimin sonuna ulaşabileceğiniz sitelerin adlarını yazdım umarım işinize yarar. Sevgililer gününe kadar farklı hediye seçenekleri bulursam sizlerle paylaşmaya devam edicem.

You Might Also Like

0 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.