indirimlr

Kombin Yarat Kombin Kazan'da Yarışıyorum!!!

12/04/2012

   İndirimlr.com yılbaşına özel bir yarışma düzenledi ve bu yarışmada ben de yer alıyorum :). İndirimlr.com'u duymadıyanız güvenli online alışveriş sitelerini bir araya toplayan bir platform. Yarışma için ise tek yapılması gereken indirimlr'in seçmiş olduğu online mağazalardan beğendiğiniz kombini oluşturmak.  
Yılbaşı gecesine özel kombinimi ben oluşturdum ve beğenilerinize sunuyorum. Kombinimi beğenenler facebook sayfasından beğen linkine tıklayarak( http://on.fb.me/SrwbUO) oy verebilirler.



seyhanlarengarenk.blogspot.com Blogu olarak aşağıdaki kombinle Kombin Yarat Kombin Kazan'da yarışmaktayım. Facebook yarışma albümümdeki linkim: http://on.fb.me/SrwbUO

Kombinimde seçtiğim ürünler:

Gömlek: Stefanel Gömlek (Morhipo İndirimlr Portalı) - 339,00 TL
Pantolon: Cotton Bar Pantolon (Morhipo) - 119,99 TL
Sütyen: NBB Sütyen 1Y0108910470 (Modaset) - 22,90 TL
Topuklu Ayakkabı: Canzone CW8010 (Zizigo İndirimlr Portalı) - 99,90 TL
Çanta: Siyah Bayan Çanta 1120147-099 (Mudo) - 79,95 TL
Toplam Kombin Degeri: 661,74 TL







You Might Also Like

0 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.