atıştırmalık

PRATİK EKMEK TARİFİ

12/05/2013



Malzemeler;
  • 1 yumurta
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
  • 1 dolu yemek kaşığı un
  • 1 dolu yemek kaşığı yoğurt
  • 1 tutam tuz (isteğe göre eklemeyebilirsiniz, ben tuz kullanmadım)





Yapılışı;
  Tüm malzemeleri derin bir kaba koyup blender'la yoksa bir çatal yardımıyla çırpın. Karışımı küçük yağladığınız  fırın kabına dökün ve fırınınızın en yüksek (ben 220'de pişirdim) ısısında 4-5 dk. üstü kızarıncaya kadar pişirmeniz yeterli. İsteğe göre mikrodalga fırınınızın en yüksek ısısında pişirebilirsiniz. Unutmadan:) önceden ısıtılmış fırında pişirin yoksa pişirme süreniz uzayabilir.
  Bu malzemeler sandviç ekmeğinizi yapmak için gerekli ana malzemeler isterseniz içine yeşillik, baharat vs. ekleyerek yeni lezzetler türetebilirsiniz.
  Deneyenlerin yorumlarını bekliyorum. Size şimdiden afiyet olsun..

You Might Also Like

0 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.