çocuk

GÜN İÇİNDEN ÖNEMLİ KARELER

2/04/2014

Merhaba arkadaşlar,

Geçen haftadan benim için önemli kareleri sizlerle paylaşmak istiyorum. 


Oğlum'un ilk karnesi :))
Tuğra ilk karnesini aldı ve bana sevinç, kaygı, mutluluk, endişe gibi birçok duyguyu aynı anda yaşattı. Sevinç ve mutluluğum onun sağlıklı bir şekilde büyüyor olmasından, endişe ve kaygım ise onun parlak bir geleceğe sahip olması için daha fazla ilgi ve zamana ihtiyacı olduğunu düşünmem. Anne olanlar eminim beni anlıyorlardır insan çocuğu için biran olsun endişelenmeden duramıyor. Tabi aşırısı zarar:). Karne gününü oğluma ayırdım ve 'annecim bugün sen ne istiyorsan onu yapalım' dedim, gönlümüzce eğlendik..


Bu güzel gömlek ikiperimasali.blogspot.com.tr blogu sahibesi Perihan hanımın düzenlediği blog çekilişi sonucu kazandığım hediye. Teşekkürler...


Bu karede çocuğumla evde ne yapabilirim diyenlere gelsin. Tuğra oyun hamurlarıyla oynarken çok eğleniyor ve aşa yukarı her gün oynadığımız için bende pratik bir çözüm buldum, tepside oynuyoruz. Hem etrafa dağılmıyor, hemde toplaması pratik. Oyun hamurunun çocuk için faydalarına gelince,
  • Çocukların el ve parmak kaslarını geliştirir
  • Sert- yumuşak doku algısını geliştirir
  • Kavramları ve biçimleri öğrenir
  • Çocukların hayal dünyasını geliştirir
  • Çocukların el ve göz koordinasyonu yapmasını geliştirir
Benim için en önemli etkisi ise tüketen değil, üreten bir birey olmasına fayda sağlaması. Sizce de çok faydalı değil mi? Bir çocuğunuz var ve oyun hamurunuz yoksa bence almayı düşünmelisiniz.
Sevgiyle kalın...






You Might Also Like

0 yorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.